Відділ освіти Сколівської районної державної адміністрації

Урок математики у Сколівській академічній гімназії

Знання того , якими речі повинні бути ,

                 характеризує людину розумну ;
знання того , які вони насправді , 

                характеризує людину досвідчену ;
знання ж того , як змінити до кращого ,

                характеризує людину геніальну .

                                      СОКРАТ

     Вчителі математики Сколівської академічної гімназії постійно працюють над  вдосконалення методики проведення уроків через впровадження інтерактивних,інноваційних  форм і методів роботи з метою мотивації навчальної діяльності учнів.

       Продуктом школи є людина, особистість, тому, ми вважаємо , що основні завдання, які повинен реалізувати вчитель такі:

      створення умов для розвитку та самореалізації учнів;

      задоволення запитів та потреб школяра;засвоєння продуктивних знань, умінь;

      розвиток потреби поповнювати знання протягом усього життя;виховання для життя в цивілізованому громадян­ському суспільстві

      створення умов для розвитку та самореалізації учнів;

      задоволення запитів та потреб школяра;

      засвоєння продуктивних знань, умінь.

        Сьогоднішній активний учень - завтрашній активний член суспільства,тому на уроках  учні навчаються знаходити вихід  з ситуації, котра вимагає виявлення та пояснення розбіжностей між фактами, що спостерігаються, та наявним знанням.

Педагоги допомагають  учням оволодіти найбільш продуктивними методами навчально-пізнавальної діяльності, навчають їх вчитися;привчають  гімназистів думати та діяти самостійноТворче мислення учителі розвиваютьвсебічними аналізом проблем, пізнавальними задачами які можна розв'язувати кількома спо­собами, частопрактикують творчі завдання;у процесі навчання обов'язково враховують індивідуальні особливості кожного учня, об'єднують в групи для вдосконалення умінь працювати в команді.

      Творчі педагоги-математики ,працюючи в команді,шукають такі форми методи прийоми навчальної діяльності гімназистів,які дають дітям максимальні можливості себе реалізувати і відчути задоволення від отриманих знань. Такий урок відбувся в 9-А класі. Діти самостійно створили проекти з теми « Прогресії навколо нас». Групи теоретиків,істориків,практиків продемонстрували глибину знань і умінь з даної теми,а творча група вразила присутніх поетичним завершенням уроку і його підсумком. Керманичем цього уроку  була творчий вчитель математики –Корчинська Галина Євгенівна.



« повернутися до списку новин