Урок математики у Сколівській академічній гімназії
Знання того , якими речі повинні бути ,
характеризує людину розумну ;
знання того , які вони насправді ,
характеризує людину досвідчену ;
знання ж того , як змінити до кращого ,
характеризує людину геніальну .
СОКРАТ
Вчителі математики Сколівської академічної гімназії постійно працюють над вдосконалення методики проведення уроків через впровадження інтерактивних,інноваційних форм і методів роботи з метою мотивації навчальної діяльності учнів.
Продуктом школи є людина, особистість, тому, ми вважаємо , що основні завдання, які повинен реалізувати вчитель такі:
створення умов для розвитку та самореалізації учнів;
задоволення запитів та потреб школяра;засвоєння продуктивних знань, умінь;
розвиток потреби поповнювати знання протягом усього життя;виховання для життя в цивілізованому громадянському суспільстві
створення умов для розвитку та самореалізації учнів;
задоволення запитів та потреб школяра;
засвоєння продуктивних знань, умінь.
Сьогоднішній активний учень - завтрашній активний член суспільства,тому на уроках учні навчаються знаходити вихід з ситуації, котра вимагає виявлення та пояснення розбіжностей між фактами, що спостерігаються, та наявним знанням.
Педагоги допомагають учням оволодіти найбільш продуктивними методами навчально-пізнавальної діяльності, навчають їх вчитися;привчають гімназистів думати та діяти самостійноТворче мислення учителі розвиваютьвсебічними аналізом проблем, пізнавальними задачами які можна розв'язувати кількома способами, частопрактикують творчі завдання;у процесі навчання обов'язково враховують індивідуальні особливості кожного учня, об'єднують в групи для вдосконалення умінь працювати в команді.
Творчі педагоги-математики ,працюючи в команді,шукають такі форми методи прийоми навчальної діяльності гімназистів,які дають дітям максимальні можливості себе реалізувати і відчути задоволення від отриманих знань. Такий урок відбувся в 9-А класі. Діти самостійно створили проекти з теми « Прогресії навколо нас». Групи теоретиків,істориків,практиків продемонстрували глибину знань і умінь з даної теми,а творча група вразила присутніх поетичним завершенням уроку і його підсумком. Керманичем цього уроку була творчий вчитель математики –Корчинська Галина Євгенівна.